Tiny Book

Follower

year 2014


Assalamualaikum bloggers... hey , i`m still me.,. pressure tahun ni memang banyak... everyone just keep saying the same word on and on...”belajar betul-betul , jangan main-main nanti susah bila da dewasa”.. yes , i love them.. hey , masa tu fairus ada terbaca blog seseorang.. blog tu menceritakan tentang perkahwinan antara sepupu... diorang memang kenal dari kecik but they got this unusual felling bila diorang besar... diorang kahwin tanpa apa-apa bantahan .. i mean no one wanna stop them... as for me kahwin sepupu tak ada hal just malu la bila jumpa sedara-mara nanti...kalaw sepupu jauh tak pe sebab kita tak kenal..tapi kalaw dia sepupu dekat? Exactly , awkward gila nanti kot... haha... its just me giving my oppinion...:)
      hey , as you all know, sekolah da bermula... thats mean kawat da bermula , jawatankuasa da bermula, periksa dah nak sampai, belajar benda baru.... all that = penat + mengantuk... mata da mula sembam , cikgu da mula tanya and i`m just saying the impossible thing again ... “saya minum kopi semalam”  sepatutnya “saya tak boleh tidur” , “semalam kucing saya beranak” sepatutnya “semalam saya siapkan keje rumah sebab petang ada kawat”... “mata sembam sebab saya terhantuk kat pintu semalam” sepatutnya “ saya dah tak tidur tiga hari sebab tu sembam” , ok they laugh when i say the impossible things...
    Tahun ni senang nak belajar... apa yang cikgu cakap semua masuk kepala...  niat fairus belajar hanya untuk ayah... cita-cita ayah fairus nak teruskan.. maybe ini dinamakan takdir... J...i`m always me when doing homework or the laundry... beza tahun ni dengan tahun yang lepas memang banyak... tak dapat dinafikan , fairus memang gembira...



 
 
     ok yaw , kita sambung lain kali... ini je yang fairus nak update buat sementara waktu ni.... thanks for reading readers....bye readers~~~




Suda Baca Boleh Like !

No comments: